مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

شرح وظایف اداره پذیرش و ثبت نام


۱- برگزاری جلسات هماهنگی جهت پذیرش و ثبت نام دانشجویان جدید الورود و فراهم نمودن سایر مقدمات ثبت نام
۲- دریافت لیست اسامی پذیرفته شدگان ، دستورالعمل پذیرش و ثبت نام و فرمهای مربوطه از سازمان سنجش و آموزش کشور (پس از دریافت فایل توسط اداره انفورماتیک
۳- ارسال لیست اسامی پذیرفته شدگان پس از دریافت از سازمان سنجش و آموزش کشور به دانشکده های تابعه و امور دانشجویی
۴- ارسال نمرات خام و رتبه پذیرفته شدگان پس از دریافت لیست از سازمان سنجش و آموزش کشور به دانشکده های تابعه
۵- تهیه و تکثیر فرمهای مربوط به ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
۶- تهیه خلاصه مقررات آموزشی به تعداد ورودی هر سال وتحویل به دانشجویان در زمان ثبت نام
۷- ثبت نام وپذیرش دانشجویان بر اساس لیستهای ارسالی از سازمان سنجش وآموزش کشور با همکاری سایر کارشناسان
۸- معرفی دانشجویان جدید الورود جهت انتخاب واحدو تشکیل پرونده به دانشکده های تابعه
۹- بررسی پرونده دانشجویان جدیدالورود از نظر کلیه مدارک ثبت نامی واعلام کمبودها به دانشجویان
۱۰- بررسی پرونده دانشجویان جدیدالورود از نظر مشخصات شناسنامه ای ، محل اخذ دیپلم ، نمرات و معدل واعلام مغایرتها در زمان تعیین شده به سازمان سنجش و آموزش کشور
۱۱- بررسی و پیگیری لازم به منظور تکمیل کمبود مدارک مورد نیاز در پرونده و قطعی نمودن ثبت نام در صورت مطابقت کامل شرایط پذیرفته شده با دستور العمل ثبت نام
۱۲- صدور کارت دانشجویی ممهور به مهر آموزش کل با همکاری معاونت دانشجویی و واحد فن آوری اطلاعات(IT )
۱۳- اعلام عدم مراجعه دانشجو برای ثبت نام به اداره انفورماتیک و صدور حکم انصراف ازتحصیل در بازه زمانی اعلام شده در دستورالعمل پذیرش و ثبت نام
۱۴- درخواست تائیدیه و ریز نمرات از مراکز آموزش عالی مقاطع قبلی دانشجویان
۱۵- کنترل تاریخ فارغ التحصیلی مقطع قبلی دانشجویان ناپیوسته و جلوگیری از ادامه تحصیل در صورت وجود هر گونه مغایرت
۱۶- انجام مکاتبات لازم با وزارت متبوع،سازمان سنجش و دانشکده های تابعه
۱۷ - انجام امور مربوط به دانشجویان متقاضی تطبیق واحد و معادل سازی
۱۸- انجام امور مربوط به دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل
۱۹- دریافت لیست اسامی دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی از دانشکده های تابعه شش ماه قبل ازفارغ التحصیلی و بررسی پرونده ها از نظرمدارک ثبت نامی واعلام کمبود مدارک به دانشکده ها جهت اطلاع رسانی به دانشجویان و در غیر اینصورت ارجاع به اداره خدمات آموزشی
۲۰- پیگیری امور مربوط به اقامت دانشجویان اتباع خارجی از زمان معرفی تا فراغت از تحصیل
۲۱- بررسی پرونده های انتقالی از نظر مدارک ثبت نامی و در خواست کمبود ها از دانشگاه قبلی واعلام به دانشکده های تابعه جهت مراجعه دانشجویان وتکمیل پرونده

شرح وظایف اداره پذیرش وثبت نام